fb

Albusul de ou si alte alimente bogate in proteine


Sportivii care practica culturismul sau orice alt sport de performanta au nevoie de un corp puternic si bine construit.
Alimentatia joaca un rol foarte important in stilul de viata al sportivilor. Pe langa antrenamentul zilnic, si alimentatia trebuie considerata ca atare fiind foarte esentiala. Alimentatia sportivilor de performanta in special a culturistilor si nu numai, trebuie sa fie bogata in proteine si nutrienti.

Specialistii sustin ca 60%-70% din proteinele din corp se afla in tesutul muscular. Daca corpul nu primeste prin alimentatie destule proteine, sistemul muscular va deveni slab si isi va pierde puterea si rezistenta. Proteinele sustin sistemul muscular, il dezvolta si repara si recupereaza muschii care au fost supusi la efort fizic.

Pentru ca doresti sa ai o musculatura puternica, nu uita de dieta, deoarece aceasta are o importanta majora si in performanta. Dieta unui sportiv nu difera foarte mult de cea a unei persoane care nu practica un sport de performanta. Diferenta este ca dieta sportivilor trebuie sa fie mult mai bogata in proteine, vitamine, minerale si grasimi. Iti vom prezenta mai departe o lista cu alimente de top care sunt bogate in proteine.

Pe primul loc se afla albusul de ou care este cunoscut in randul sportivilor ca proteina perfecta. Un ou contine aproximativ 4 g de aminoacizi estentiali care au un rol important in cresterea musculaturii si 6g proteina. Albusul de ou se afla printe primele alimente bogate in colina care este benefica pentru sistemul nervos si pentru o memorie agera. Intr-un singur ou se afla 75 de calori. Este foarte important sa se consume de mai multe ori pe saptamana pentru efecte uimitoare.

Un alt aliment bogat in proteine si de nelipsit dintr-o dieta sanatoasa este carnea fara grasimi.
Carnea de curcan si de pui, in special pieptul este bogata in proteine. Este o sursa bogata de zinc si vitamina B. Se pot consuma 3 porti pe saptamana. Carnea de vita este bogata in creatina si proteine. Este o sursa bogata in zinc si fier ce sunt nutrienti importanti pentru cresterea musculaturii. Poate fi consumata in 2-3 portii pe saptamana.

Laptele si lactatele au un rol important in alimentatia unui sportiv. Lactatele sunt bogate in calciu si proteine. Ajuta la dezvoltarea muschilor si mentine sistemul osos puternic. Carnea de peste, somonul este bogat in proteine si acizi grasi, omega 3 care contribuie la cresterea muschilor si la recuperarea acestora. Are un rol important pentru sanatatea inimii.

De ce sa alegi Albusul de Ou pasteurizat O1? Pentru ca este mai bun decat ouale din comert. Este natural si fara conservanti. Te scuteste de munca pe care trebuie sa o realizezi pentru a separa albusul de galbenus. Este un produs cu o valabilitate pe termen lung. Nu te poti imbolnavi cu Salmonela. Si poate fi servit ca un preparat delicios sub forma de omleta la micul dejun sau poate fi consumat ca bautura in orice moment al zilei.

140,00 lei
170,00 lei
 

Albusul de Ou este numarul 1 in topul celor mai consumate alimente pentru sportivi. Este un aliment bogat in proteine si poate fi consumat zilnic fata de ale alimente care trebuie sa le consumi in mai putine portii pe durata unei saptamani.